FAQ
Întrebări frecvente
Ce documente sunt necesare pentru a pleca în străinătate?
- Pentru sportivi și aventurieri care călătoresc în străinătate pentru un mod activ de odihnă, ceea ce presupune o posibilă rănire, există o asigurare medicală specială. Deci unui astfel de turist, care a suferit în urma practicării sporturilor cu risc de traumare, dar care deține o asigurare medicală standard,îi poate fi refuzată îngrijirea medicală gratuită.
- Turiștii peste 65 de ani care călătoresc în străinătate trebuie să fie asigurați cu o asigurare specială - pentru Europa este o condiție obligatorie.
Am probleme când cumpăr online - ce ar trebui să fac?
Nu este nevoie să îți tipărești biletul. Poți să arăți pur și simplu biletul tău în format electronic șoferului când te urci în autocar sau microbuz.
Pot să cumpăr un bilet pentru un prieten?
Alternativ, poți pur și simplu să redirecționezi biletul către prietenul tău.
De asemenea, introdu numărul de telefon al prietenului tău, astfel încât să nu piardă nicio informație importantă despre călătorie
Cum procesează Ticketbus datele mele personale?
Protejăm confidențialitatea utilizatorilor de pe site-ul nostru și a sistemelor conectate utilizând măsuri tehnice și organizaționale.
De ce este biletul copilului meu la același preț ca al meu?
Ce trebuie să știu atunci când călătoresc cu un copil?
- Copiii cu vârsta de până la 3 ani trebuie să fie așezați într-un scaun adecvat pentru copii care poate fi fixat cu o centură de siguranță cu prindere în două puncte. Observație: Părinții care călătoresc cu copii trebuie să își aducă propriul scaun pentru copii cu un adaptor pentru centura de siguranță. Te rugăm să înțelegi că aceasta este responsabilitatea ta și numai a ta. Pasagerilor cu copii care nu au scaun pentru copii li se va refuza îmbarcarea. Pentru a te asigura că stați împreună, rezervă un loc pentru tine și pentru copilul tău.
- Copiii de până la 10 ani trebuie să fie însoțiți întotdeauna de către un adult.
- Copiii cu vârsta cuprinsă între 10 și 18 ani pot călători singuri cu o declarație de consimțământ din partea părintelui sau a tutorelui. Te rugăm să înțelegi că șoferii noștri de autocar sau microbuz nu pot supraveghea copiii.
- De la vârsta de 18 ani, copiii pot călători singuri fără restricții. Asigură-te că al tău copil are toate documentele și actele de identitate necesare.
Cum îmi pot anula biletul pentru autocar sau microbuz întârziat?
În conformitate cu Regulamentul UE privind drepturile pasagerilor, atunci când te confrunți cu o astfel de întârziere, ai dreptul:
- să alegi o călătorie alternativă fără costuri suplimentare (îți vor fi comunicate toate informațiile pentru a alege o călătorie alternativă cu Ticketbus) sau
- să obții o rambursare completă în numerar sau voucher a prețului biletului
- să călătorești conform rezervării inițiale. Observație: dacă decizi să călătorești, nu se poate acorda nicio rambursare.
Ora se dă înapoi/înainte. Când pleacă autocarul sau microbuzul meu?
Mă aflu în întârziere. Mă va aștepta autocarul sau microbuzul?
Pot să îmi trimit bagajele cu Ticketbus?
Din motive de siguranță, bagajele pot fi transportate numai dacă proprietarii acestora călătoresc cu noi, cu un bilet valabil.
Pot să îmi duc animalul de companie cu mine?
Câinele tău însoțitor călătorește gratis dacă prezinți un certificat oficial/medical care să ateste că prezența lui este necesară. După ce ai cumpărat biletul, noi rezervăm un loc pentru câinele tău însoțitor. Trebuie doar să contactezi Serviciul Clienți cu cel târziu 36 de ore înainte de plecare.
Am uitat ceva în autocar. Cum să procedez?
Mi-au fost deteriorate bagajele în timpul călătoriei. Cum să procedez?
Asigură-te că atașezi fotografii cu bagajele deteriorate.
Te rugăm să reții că pasagerii sunt responsabili personal pentru bagajele și obiectele lor de valoare.
Trebuie să fac un test pentru Covid-19 / Coronavirus înainte de călătorie?
Pentru călătoriile internaționale, asigură-te că verifici instrucțiunile pentru ambele țări.
Urmează să plec într-o călătorie, dar nu mă simt bine, ce ar trebui să fac?
Ce pot face în caz de urgență?