Bilete online în orice direcție

Pentru întrebări suplimentare contactați echipa Ticketbus la numărul afișat mai jos 🤗

Lucrăm non-stop

FAQ

Întrebări frecvente

Orice persoană care dorește să călătorească în străinătate are nevoie de un pașaport. Copiii sub 18 ani, pentru a călători în străinătate, de asemenea, au nevoie de un pașaport, iar părinții să poarte cu ei adeverință de naștere. Dacă un copil se deplasează in străinătate fără părinți pentru o perioada scurtă, de exemplu, cu bunica, o astfel de autorizare trebuie să fie de la un părinte pentru persoană adultă însoțitoare.

  • Pentru sportivi și aventurieri care călătoresc în străinătate pentru un mod activ de odihnă, ceea ce presupune o posibilă rănire, există o asigurare medicală specială. Deci unui astfel de turist, care a suferit în urma practicării sporturilor cu risc de traumare, dar care deține o asigurare medicală standard,îi poate fi refuzată îngrijirea medicală gratuită.
  • Turiștii peste 65 de ani care călătoresc în străinătate trebuie să fie asigurați cu o asigurare specială - pentru Europa este o condiție obligatorie.

Încearcă să utilizezi un alt browser. Site-ul nostru este optimizat pentru utilizarea cu Chrome. Golește memoria cache (istoricul browserului), șterge cookie-urile de pe computer și încearcă din nou după ce repornești browserul. Actualizează-ți browserul. Folosim standarde de securitate foarte înalte, iar site-ul nostru este optimizat pentru cea mai recentă versiune de browser.

Primești biletul pe adresa de e-mail pe care ai introdus-o în timpul procesului de achiziție a biletului. Este atașat ca un fișier PDF printabil.
Nu este nevoie să îți tipărești biletul. Poți să arăți pur și simplu biletul tău în format electronic șoferului când te urci în autocar sau microbuz.

Poți achiziționa bilet pentru un prieten. Pur și simplu introdu numele prietenului în timpul achiziției biletului și introdu adresa de e-mail a prietenului tău, astfel încât să primească biletul direct.
Alternativ, poți pur și simplu să redirecționezi biletul către prietenul tău.
De asemenea, introdu numărul de telefon al prietenului tău, astfel încât să nu piardă nicio informație importantă despre călătorie

Acordăm o mare importanță protecției datelor tale personale. Din acest motiv, protecția datelor are o prioritate ridicată și respectăm cu strictețe dispozițiile legale din Politica europeană de protecție a datelor și Legea federală privind protecția datelor în colectarea, prelucrarea și utilizarea datelor.
Protejăm confidențialitatea utilizatorilor de pe site-ul nostru și a sistemelor conectate utilizând măsuri tehnice și organizaționale.

La momentul cumpărării biletului, vom calcula prețul cel mai ieftin pentru tine dintre toate prețurile și reducerile disponibile. Dacă biletul este mai ieftin decât tariful pentru copil, toată lumea călătorește la același preț.

Siguranța pasagerilor noștri tineri este deosebit de importantă pentru noi. Din acest motiv, te rugăm să fii conștient de următoarele:
  • Copiii cu vârsta de până la 3 ani trebuie să fie așezați într-un scaun adecvat pentru copii care poate fi fixat cu o centură de siguranță cu prindere în două puncte. Observație: Părinții care călătoresc cu copii trebuie să își aducă propriul scaun pentru copii cu un adaptor pentru centura de siguranță. Te rugăm să înțelegi că aceasta este responsabilitatea ta și numai a ta. Pasagerilor cu copii care nu au scaun pentru copii li se va refuza îmbarcarea. Pentru a te asigura că stați împreună, rezervă un loc pentru tine și pentru copilul tău.
  • Copiii de până la 10 ani trebuie să fie însoțiți întotdeauna de către un adult.
  • Copiii cu vârsta cuprinsă între 10 și 18 ani pot călători singuri cu o declarație de consimțământ din partea părintelui sau a tutorelui. Te rugăm să înțelegi că șoferii noștri de autocar sau microbuz nu pot supraveghea copiii.
  • De la vârsta de 18 ani, copiii pot călători singuri fără restricții. Asigură-te că al tău copil are toate documentele și actele de identitate necesare.

Pentru copii, Ticketbus transportă cărucioarele pliabile pe gratis. Te rugăm să anunți Serviciul Clienți cu cel mai devreme 48 de ore înainte de plecare.

Dacă autocarul sau microbuzul tău întârzie cu 120 de minute sau mai mult, vei fi informat despre acest lucru prin Telefon sau e-mail.
În conformitate cu Regulamentul UE privind drepturile pasagerilor, atunci când te confrunți cu o astfel de întârziere, ai dreptul:
  • să alegi o călătorie alternativă fără costuri suplimentare (îți vor fi comunicate toate informațiile pentru a alege o călătorie alternativă cu Ticketbus) sau
  • să obții o rambursare completă în numerar sau voucher a prețului biletului
  • să călătorești conform rezervării inițiale. Observație: dacă decizi să călătorești, nu se poate acorda nicio rambursare.
Te vom informa cu promptitudine în cazul întârzierilor, așadar îți recomandăm să așteptați până când te vom informa despre întârziere.

Când selectezi o rută de autocar sau microbuz, ți se afișează ora locală corespunzătoare și durata călătoriei. Schimbările de timp sunt întotdeauna luate în considerare, inclusiv pentru orele noastre de plecare.

Din păcate, autocarul sau microbuzul nu poate aștepta călătorii care întârzie. Autocarele și microbuzele noastre călătoresc într-o rețea și respectă un orar. Asigură-te că ajungi în stație cu cel puțin 15 minute înainte de plecare.

Ticketbus nu oferă un serviciu de transport de colete/pachete.
Din motive de siguranță, bagajele pot fi transportate numai dacă proprietarii acestora călătoresc cu noi, cu un bilet valabil.

Din motive de siguranță, nu putem transporta animale de companie în autocarele și microbuzele noastre. Singura excepție este pentru câinii-ghid și câinii însoțitori.
Câinele tău însoțitor călătorește gratis dacă prezinți un certificat oficial/medical care să ateste că prezența lui este necesară. După ce ai cumpărat biletul, noi rezervăm un loc pentru câinele tău însoțitor. Trebuie doar să contactezi Serviciul Clienți cu cel târziu 36 de ore înainte de plecare.

Oh, ce trist! Contactează echipa de suport la numărul +373689-689-63 și încercăm să te ajutăm cum cel mai mare drag.

Orice deteriorare a bagajelor trebuie să fie raportată șoferului și serviciului Relații clienți. Pentru a face acest lucru, contactează-ne la numărul +373689-689-63
Asigură-te că atașezi fotografii cu bagajele deteriorate.
Te rugăm să reții că pasagerii sunt responsabili personal pentru bagajele și obiectele lor de valoare.

Ticketbus monitorizează în permanență reglementările Covid-19 impuse de toate țările în care ne desfășurăm activitatea. Unele țări au anumite reguli cu privire la obligația de a efectua teste la intrarea sau tranzitarea teritoriilor lor. Îți recomandăm să verifici instrucțiunile actuale emise de autoritățile locale
Pentru călătoriile internaționale, asigură-te că verifici instrucțiunile pentru ambele țări.

Pentru siguranța și bunăstarea ta și a celorlalți pasageri, îți recomandăm să iei în considerare să-ți amâni călătoria dacă nu te simți bine. Dacă decizi să-ți schimbi călătoria, poți face acest lucru cu ușurință contactându-ne la numărul +373689-689-63

Dacă dorești să raportezi o problemă care este importantă pentru siguranța și bunăstarea pasagerilor noștri, poți discuta oricând cu șoferii și cu personalul nostru. Pentru probleme grave, îți recomandăm să contactezi serviciile locale. De asemenea, poți vorbi cu departamentul nostru de relații cu clienții fie prin chat, fie prin telefon la numărul +373689-689-63